fredag den 21. december 2012

Jul

Så fik jeg set Nøddeknækkeren opført af Boston Ballet. En enorm flot og fantastisk oplevelse!
Kostumerne og kulisserne var fabelagtige.



Den meget smukke velkomst hal i et af Bostons mange teatre, hvor Boston Ballet opføre Nøddeknækkeren.

Kagehuse er meget populære og farverige her ovre. Her er Boston Ballets udgave-

På skøjtebanen i højt solskin i Boston downtown.

Min housemate og jeg havde en sjov og lidt usikker eftermiddag på skøjtebanen ;-D

Vi er så heldige at have hele 3 ugers juleferie så vi har rigtig tid til at opleve en masse af Bostons kulturelle tilbud. Her det et på Museum Of Science med en fuldvoksen tyrannosaurus rex som er blevet pyntet lidt i julens anledning.
 

På museet er der også en stor samling af udsoppede dyr.

Min roommate og jeg forand museet.

Et rigtig sødt og kreativt julekort fra min søde faster, kusine og fætter:-)
 
Endnu et julekort. Denne gang fra min Farmor og Farfar. Det er så dejligt at få hilsner hjemmefra i en tid man normalt forbinder med hygge med familien.
Denne jul bliver meget anderledes end mine hidtidige. Udover husets normale beboere kommer både børn, børnebørn og svigerbørn til min hostfamily, der er nogle af de andre studerende i huset som får besøg af familie og venner hjemmefra, og der er nogle fra skolen som ikke bor ved en familie som har fået lov at komme her.
Jeg er sikker på at det bliver en fantastisk  og sjov oplevelse som jeg aldrig glemmer og bestemt ikke vil være foruden men allerede nu er jeg også sikker på at jeg glæder mig til at holde en traditionelle dansk jul med min egen familie til næste år:).
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar